ikranurkutay 31+5 im bebegimin hareketi yavaşladi bazen hiç hissetmiyorum yeri daraldı ondan diyor cevremdekiler ama bilmiyorum endişeleniyorum bazen kasıkta hissediyorum normalmi sizce
Gozdecaner ikranurkutay yeri daraldığı için 30 dan sonra hep hareketlerde azalma hissediliyor gibi oluyor hissedilen hareketler nadir sert hareketler oldukça net hissediliyor diğerleri bazen karın gerginlikten ötürüde çok hissedilemeyebşliyor 2 günden fazla hareket hissetmezseniz doktorunuza danısabılırsınız