Yagmurakyurek Merhaba hanımlar 28haftalik göğüs kafesimde ağrı baskı var bebeğimin hareketlerini orda hisediorum çoğu zaman çok ağrıyor bu durumu yaşayan varmı? Sağ göğüs kafes ağrısı yatamiorum arada midemede baskı yapior yerimi daraldı acaba ?
_ruyaninannesi_ Yagmurakyurek olabilir bendede var 34 haftalıyim ben nefes dahi alamıyorum zorlanıyorum
slnsbrby Yagmurakyurek bende de aynisi oluyor canim muhtemelen bebegin ters donmustur ve ayagini veya poposunu kaburgana dayiyodur 😍
_ruyaninannesi_ Yagmurakyurek korkmayın bebeğin hareketleri iyise ve çok sık göğüs ağrısı yaşamıyor san strese girme Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲
Yagmurakyurek _ruyaninannesi_ bebeğin hareketleri çoğu zaman hisetmiorum bir ara çok oynuyordu gene düzensiz oldu hareketleri göğüs kafesimde 1aydir ağrı var tekme atior bazen kemgme acior çok sağolun tesekur edrm