5+3 hamileyim. 8 de pıhtı şeklinde kan geldi acile gttik alttan muayene edeceğini kalp atışını bu şekil alamam ddi ben kabul etmedim ilk kizimda 6 haftada kalp atışını duymuştum. Alttan muayene bebeğe zarar veriyo dedi çevremde çoğu kişi düşeceği yoksada düşük riski yapiyo dediler sizce baktirmalimiydim. Birde kan uyuşmazlığımiz var pazartesi gel kan uyuşmazlığı iğnesini yaptır dedi erken degilmi