Beyzab95 Değil , aksine o da Türk ismi. Ama Ece Nisa bir arada olmuyor gibi. Biri Arapça diğeri Türkçe yani söylerken de uyum olmuyor. Söylerken yanına soy isminizi de ekleyin bir de öyle deneyin. Aslında Aybike ismi çol güzel. Ece ismi de ayrı ve tekken çok güzel.
Ama ağırlığınız Nisa ise onun yanına ek bir isim istiyor gibi duruyor