Nfs35 öncelikle geçmiş olsun inşallah geçer biran önce bebeğinizin cinsiyeti ne neden sordu diyorsunuzdur belki ama ben burdaki postalardan erkek bebekte baş ağrısı olduğunu kız bebekte daha nadir olduğunu söylüyorlar benim ilk çocuk erkek gerçekten ağlıyordum çok çektim çok şükür bunda daha erkenmidir bilmiyorum ama çok yok alakalı mıdır acaba merak ettim