Kızlar merhabala yine bir düşük yaptım sebebini henüz hala bilmiyoruz. Ve bu ikinci düşüğümdü ve ikiside plansız gebelik oldu. 3.sünde artık bu durumu yaşamamak için planlı yapmak istiyoruz. Planlı gebelik nasıl yapılıyor? Ne yapmalı? Hangi doktor branşına giriyor? Bunu daha önce yaşayanlar varsa yazarsanız sevinirim🌸