İlk haftalarımda 5 aylık gibi karnım şişiyordu, düzene oturtana kadar çok zorlandım. Kefir tüketiyorum her gün mutlaka, bol bol su içmek çok etkili. Ve gaz yapan şeyleri yemiyorum az bi bulgur mercimek bile davul gibi şişiriyor çünkü beni. Şişlik olunca hemen kabak vs yiyorum onlar da güzel çalıştırıyor bünyeyi çünkü. Bir de gaz çıkarma hareketleri var böyle vücudu rahatlatan YouTube’dan bulmuştum onları yapıyorum. Ama kilit nokta yediklerimiz ve su tüketmek bence