Aaa122 Arzu343434 şeker çıktı bende ya 2 hafta önden gidiyor kilosu 25 Aralık sezaryen ile alınacak inşallah
Arzu343434 Aaa122 hadi bakalım hayırlısıyla kucağına al canım benim suan hersey normal O yüzden 40 a kadar bekleriz dedi doktorum
01180322 Arzu343434 ultrasona çokta güvenmemek lazm ama yeterli sağlıklı olsunlar🥹❤️boy kilo inanın önemli değil tabi bu süreçte herşeye insan kafasını takıyo banada yarım santim açıklık var dedi korkmuyo değilim 🥹
Dogiskoomom 34+0 2754 gram 48 cm 🧿 36+0 gorunuyor ıkı hafta onde. Ikı haftada 1 kılo almıs. Kıvı muz portakal yıyın bebege dırek kılo valla tabı seker derdınız yoksa.