Duygu_turan Hanımlar merhaba herkese kızım 2 yaşına girecek neredeyse ama saçı aşırı seyrek önemsememiştim ilk başta yapısal olarak sandım ama internetten baktığımda doktora danışılması gerektiği vs yazıyordu. Sizin de içinizde böyle olan var mı?