Herkese selam. 36+6’yız bugün kontrolüm vardı. Doktor çatı muayenesi yapalım dedi hiç beklemiyordum nedense sonraki hafta olur falan diye düşünmüştüm 2 dakikada küçük çaplı bir kalp krizi geçirdim ahjdjd Bir taraftan da iyi oldu hiç üzerine düşünmeden yaşamış oldum. 10-15 saniye sürüyor. Tırstım biraz ne yalan söyleyeyim ama düşündüğüm gibi geçmedi. Tam sızlanmaya başlıyordum baktım doktor elini çekmiş bile. 😅 Öyle ağrı sızım falan da olmadı. Kendi tecrübemi paylaşmak istedim, korkusu olan hiç korkmasın kısacık bir şey inşallah hepinizin muayenesi de doğumu da çok iyi geçer 🌸