Edaanurciftci Beta hcg değerim çok iyi yükseliyordu 511 di 3 gün sonra kan verdim 607 olmuş. İki katına yükselmesi gerekiyordu. Acaba yükselir mi
Melekprenses Edaanurciftci bende pazartesi verdim 463 du bugün verdim 1025 olmuş çok artmamis doktorum pazartesi tekrar kan istedi ama sağlıksız gebelik ihtimali yüksek dedi maalesef.. sizde doktorunuza danışın