Ecrncemre34 herkes farklı fiyat söylüyor da o yüzden sordum canım 3 gün önce bir tanıdığın kızı orda Doğum yapmış Burcu hanım doktoru muayene 60 normal Doğum 1450 demiş anneme nette de gidenler 90 tl yazmış bende Prof bir doktora gidiyorum ek bir doktora daha kaydım olsun diyorum Burcu hanımıda çok övüyorlar