Pamuk benim hiç şeker rahatsızlığım yoktu. Testi yaptırmadan önce 2 kilo verdim düzenli besleniyordum, hatta annem biraz pimpirikli olduğu için bana şeker ölçüm aleti almıştı durup dururken ben hatta kızdım ona, bir kaç gün ölçtük hep normal çıktı. Testi yaptırırken emin bir şekilde yaptırdım yüksek çıktı ☹️ kesinlikle anlayamadım önemli bence ve endişelendim biraz