Derinnmom Kadriye_cnck ben 13.haftada yaptım canım doktorum izin verdi bi sorun da yaşamadım çok şükür
Boncukk123 Kadriye_cnck acık havada boyatmak gerekiyormuş kimyasal oldugu icin kapalı ortamda insanın burnunu yakıyor o koku o yüzden sanırım bol oksijen alınan bi yerde boyansa olabilir
evrimdogan Ben de tam bu konuda başlık açacaktım ,2 aylık hamileyim dip boya yapsam bebeğe bir sakıncası olur mu boyatan var mı bu aylarda saçını kızlar
Kbrnrkl Derinnmom 34 haftaligim yapsam sorun olur mu ki ya bende kararsizim beyaz vs yok bisey ama renk değişikliği doğum öncesi motivasyon için 🤗