Ben Yasin kitabının arkasında okumuştum 41 gün boyunca her gün okuyup suya üflüyorsunuz sonra içiyorsunuz. Ben deneyip faydasını gördüm 41 bitiminde hamile olduğumu öğrendim çok şükür. Sesli bir şekilde Suya okudum üfledim eşimle birlikte içtik. Regli dönemlerimde eşime okutmayı planlamıştım ama mantıken o zamanlar çocuk olması imkansız diye okutmadım. Regli dönemleri hariç aksatmadan okumaya çalıştım