Bb95 Kızlar şimdi bir hemşireye normal bir hastane çıkışı setimi vereyim yoksa isimli yaptırdığım hastane çıkışınımı vereyim sizce hangisi mantıklı fotoğrafı çıkarken çektirmek daha mantıklı değil mi
BirazbundanBirazondan1 Bb95 ben normal hastane çıkışı vermiştim.. Kan falan olur diye. İsimli olanıda eve gelen misafirler de giydirdim.
_06ogretmenanne Ben hemşireye vermek için bir takım aldım. Fotoğraf içinde isimli hastane çıkışı yaptırdım. İsimli hastane çıkışını fotoğraf esnasında giydirmeyi düşünüyorum😄
BirazbundanBirazondan1 Bb95 isimli hastane çıkışnı fotoğraf çekiliekende giydirirsiniz. Ben isimli hastane çıkışını stüdyo bebek çekiminde 1 poz çekmiştim.