Bende bir haftadır griple uğraşıyorum bide çalıştığım için atlatamadım en son rapor aldım benim doktorum bana parol ve tantum boğaz spreyi önerdi ıhlamur iç dedi ben arada kuşburnuda içiyorum bide burun tıkanıklığım çok oluyo geceleri hemen burnumun ucuna viks sürüyorum az bişey nefesimi açıyor bide sıcak duş alıp yatmak rahatlatıyo