annee-adayiii Merhaba annişler 20+2 gülük gebeyim. Az önce lahmacun yedik içini ben hazırlamıştım ama fırıncı sanki az pişirmişti . Bişi olur mu yaa içim sızlıyor şuan 🥺🥺🥺
Gamzecanpolat annee-adayiii 1 kerelik yediyseniz birşey olmaz sürekli alışkanlık hale getirirseniz et tavuk az pişmiş yumurta risk olur evde yıkanılan sebze meyveleri sirkeli suya yatırın o da tehlikeli
Derinnmom annee-adayiii bende yedim az pişmiş ama ilkinde fark etmedim çok açtım ikinciyi yerken fark ettim sonra da ishal oldum baya
cokbilmismom Eğer kırmızı kırmızı çiğ gözüküyorsa zararlıdır bence. Yerken niye fark etmediniz yedikten sonra pişmemişti diyorsunuz insan yerken anlamaz mı
annee-adayiii cokbilmismom aman aman kırmızı değildi pişmişti ama sanki az çğlik vardı. Fark ettiğim an bıraktım