Bimiyendis Arkadaşlar bebek çikolatalarını nereden yaptırdınız? Baskılar güzel ama çikolata bayat mıdır iyi midir emin olamıyorum. Tavsiye ettiğiniz, sipariş verdiğiniz sayfaları yazabilir misiniz?
minikmucizeemaak Bimiyendis instagram çikolatadeposundan yaptırdım efsane bir çikolataydı tadı çok güzel kesinlikle tavsiye ederim
Busraaylmz19 Bimiyendis trendyol da Tuna chocolateye yaptırdım yorumları iyi diye ama görüntü çok iyi maalesef tadı o kadar degil tavsiye etmem aklınızda olsun
Dileksue Bimiyendis bende çikolatadepodusundan yaptırdım 100 çikolata 30 magnet aşırı güzel geldi tadı güzel taze salı sipariş verdim bugün geldi hızlı da
rumeysattnc bebekcikolatası yaptırdım bugün geldi ama tadı nasıl bilmiyorum ama oğlum 2 tane yedi😂😂 eşimde yedi beğendi
Bimiyendis rumeysattnc çok güzel olmuş çok ttlı görünüyor ☺️ ne kadara yaptırdınız acb kaç çikolata ve içinde
elifsen Hiççç uğraşmadım, kalite ve tada önem verip kahve dünyası lavi aldım. Gelen herkes çok mutluydu hatta hasta bakıcı temizlikçiler bile kahve yanı işin aldılar hep 😂 baslılı olunca çöpe gidiyor ve gereksiz pahalı geliyor bana
ElifKarata elifsen ay bende trendyoldan alcaktm fiyatı 2 katına çıkmış 🤣🤣🤣🤣 500 kusur olmuş 1200 gramdi karışık
Bimiyendis minikmucizeemaak şikayet var da satıcıların ilgisiz ve sert olduğuyl ilgili bazı yorumlar okudum ama siz memnun kaldınız mı acaba?
deryaaca @Bimiyendis çikolata atölyesi diye sayfa var instagramda bana yeni geldi kokusu ve tazeliği çok güzel. Memnun kaldım.
minikmucizeemaak Bimiyendis Fiyat tam hatırlamıyorum sanırım Ekim ayında yaptırmıştım ben yaptırdıktan sonra zam geldi ama 100 ki metal kutu 300 küsürdü ben yaptırırken