monarosamommy Arkadaşlar bebeklerinin gazını kolay çıkarabiliyormusunuz ben zorlanıyorum annem yada kaynanam hemen pıt pıt çıkıyor bende saatlerce deniyorum ama olmuyor çıkmıyor gazı napmam lazım yaa.
Hacerunl monarosamommy gaz damlası kullanabilirsiniz ama en etkili yöntem bebeğinizin baldırlarından tutun karnına doğru bastırın sonra bacaklarını dümdüz yapın ve bunu tekrarlayın ben sürekli öyle yapıyordum her seferinde kolayca çıkıyordu hepsi bir değil tabi ama hareket önmeli
hepoyleolurzaten_ monarosamommy ayy bende öyleydim herkesde çıkarır bir bende olmazdı😅sonradan yavaşdan yavaşdan alıştım ve yaptım en geç 2.3 ayına kadar öyle gaz oluyor sonra miss🤌🏻🤭
1haticekubra23 monarosamommy Nurse harveys diye bi gaz damlası kullanmistim ben kızımda aşırı gazlı bı bebekti tek çarem o olmuştu öneririm kesinlikle şuan 2.hamileligim doğumdan sonra yine oğluma kullanmayi düşünüyorum insalah gazli olmaz tabide
1haticekubra23 monarosamommy birde kendi yediğiniz yemeklerin içine kimyon kullanmanızı tavsiye ederim hep süt attırıyor hemde gaza iyi geliyor
1haticekubra23 monarosamommy kesinlikle kullanin yani bilmiyorum bize çok iyi gelmişti çok gazlı bı bebekti aşırı ama yani 3gun uyumadıgimi hatırlıyorum … Biri önermişti bana aldım rahat uyuyabildim sonrasinda .