Berna1365 her geçen gün bir önceki günden iyi olacaksınız yarından itibaren ayağa kendiniz kalkmayı deneyin ama şöyle deneyin ellerinizi dizlerinize koyup destek alarak gözlerinizle yukarı bakarak kalkmayı deneyin olmazsa sonraki sabah bir daha deneyin o zaman daha hızlı iyileşirsiniz birinden destek alırken daha çok canınız yanıyor 18 gün oldu evde her işimi gücümü yapar hale geldim çok şükür ki bebeklerim yoğun bakımda diye yataktan çıkmak istemediğim için geç bile iyileştim diyebilirim saat başı 10 dk yürüyün her adımda açılacaksınız ama iyileşcem diye acele etmeyin bolca da dinlenin