Bahardp selam canım öncelikle hayırlı olsun Rabbim göz aydınlığınız eylesin 🦋
Geçen sene Ağustos’da görümcemin kızı doğdu, 38 39 haftalık falandı ama ciğerlerinde su var diye 7 gün kuvözde kaldı. Çok şükür herhangi bir sorun yok 🥰 sonraki çocuk doktoru da özel hastanelerin devletten para almak için bu yolu seçtiklerini ciddi anlamda sorun olsaydı devlet hastanesine sevk olurdu gibisinden şeyler söylemiş. Ne derece doğru bilemem ama ıçini ferah tut 9 ay içinde taşıdın, Allahın izniyle 10 gün nedir ki bir bakmışsın kucağında 🥰