Bugün 27.haftama giriş yaptım ancak birkaç gündür bebeğimin hareketlerini hissedersem çok derinden seyirme kayma gibi hissediyorum baya azaldı yani hareketleri 2 gün önce de kontrolüm vardı bir sorunda yoktu hareketliydi yani gayet ultrasonda ama ben çok çok az hissediyorum artık içimin rahatlamasina çok ihtiyacım var bu dönemlerde bunları yaşayan oldumu normal mi lütfen bilgi verin bana tecrubelerinizden 🥲