Kızlar merhaba bugün usg girdim 23 hatay’dayız. Doktor ihtimale göre kalpte dört boşluk var dedi ama çok endişe etmeyin bazen yanıltıyor dedi. Sonucu kendi doktoruma gösterdiğim de her şey yolunda dedi. Ama ben asla ikna olmadım. Sizde de Allah korusun böyle olup sağlikli doğuran oldu mu? 😢