kızlar merhaba 2 3 gündür kasıklarımda ağrı var Bugün de uyandığımdan beri hiç geçmeyen adet ağrısı tarzında ağrım var Bazen belime de vuruyor ağrısı ben de ne olur ne olmaz diye ağda yaptım Temiz olmak için sonra benden ufak bir leke geldi koyu kırmızı bu durumu yaşayan var mı ağda ile mi Alakalı yoksa zaten sancımdan dolayı mı leke geldi tam anlamadım doktoruma yazdım henüz bir dönüş olmadı bekliyorum buraya da bir sorayım dedim Allah korusun şu anda Doğarsa küveze girer mi bilmiyorum korkuyorum