Kizlar merhaba 39.haftamdayim ama ufacık bir belirti yok sancı yok göbeğim hiç düşmedi son zamanlar bebek hareketleri azalır derler bende azalma yok. bu şekil olup bir anda doğum belirtileri başlayıp doğan var mı ben artık ne zaman bir kıpırtı olacak diye beklemekten yoruldum bir umut lazım 😅