Yesim97 Ve hala bende hiçbir belirti olmaması ilk gebeliğim ve çok fazla bilgim yok tecrübe etmiş master annişlerr bilgi verir misiniz????
Bekaske Yesim97 son 17🥲ama pazartesiye kadar doğuramazsam pazartesi yatışım yapılacak 😅 tüm tuşlara basıyorum kendim dogurabilmek icin😂
Ozgeee22 Yesim97 son 28 🥹 geçen hafta Salı gününden beri kuyruk sokumu ağrısı yaşıyorum ilk gebeliğim olduğu için nasıl bir süreç beni bekliyor bilmiyorum 🤷♀️
Hnd_01 Yesim97 benimde öyleydi.vajinama sürekli bıçak saplanır tarzda ağrı giriyordu.ozellikle dışarıda yuruken beni durduracak derecedeydi.o gün doktorumu aradimm.gelin bı bakalım dedi.1-2 cm açılma olmuş dedi.
Bekaske Ece56 adaçayı ahududu yaprağı hurma çörekotu yağı merdiven inip cıkıyorum yürüyüş yapıyorum her gün sıcak su dolu küvette en az 15 20 dk oturuyorum bakalım artık😅
Bekaske Yesim97 hastanede yatmıştım üç gün oradaki ebe söylemişti bunları rahim ağzının yumuşaması için
Ozgeee22 Yesim97 sizde bir belirti var mı peki bende ki bu kuyruk sokumu ağrısı normal mi değil mi o beni endişelendiriyor biraz 🥺
Ozgeee22 Canookii şu an normal doğum gibi ilerliyoruz. Seneler önce bir bel fıtığı ameliyatı olmuştum kadın doğum doktorum normal doğum yapabileceğime dair bir rapor istedi onu verdik şu an için süreç normal ilerliyor görünüyor ama 37.haftada bir çatı muayenesi olacağım sanırım ondan sonra tam anlamıyla kesinleşir ☺️
Bynari Son 25 tam takvime göre, erken doğum riskinden dolayı 32. Haftadan beri yatıştayım , korku endişe heyecan çoğaldı iyice😰
K-Canseven Ozgeee22 Canım kuyruk sokumunda ağrın varsa açılman olmuş olabilir gibi geldi bana. Hani belki 1-2 cm. Doktor günün ne zaman ?