Bsrblr Açıkçası çok dikkat eden birisi deglm canm şunuda yeyimde kilo alsn demedim kafama göre hatta düzensiz besleniyorum dyebilirm kahvaltyi falan baya geç yapıyorum,bu kilo işi yüzde 80 falan genetik her bebek aynı kiloda dogmuyo, soncta 2 buçukta la 4 buçuk arası hepsi normal doğum kilosu aralığı.Birde ultrasonda 200 300 gram her zaman yanilma payi olur diyor doktorum ya eksik ya fazla çıkabilirmiş.2 bucugun üstü doğsa yeter işte.