Nur1999 Arkadaşlar laboquick marka ovülasypn testi aldım adet bugün son yıkanıcam yıkandıktan sonra yapsam olurmu yoksa yarını beklemelimiyim daha önce kullanan varsa bilgi verirseniz sevinirim
Ayseldz Nur1999 regl başlangıcının 14. Günü doğurganlık daha yüksek oluyor. Regli bitiminden 3 gün sonra yapmaya başla ovülasyon testini 10. Ve 15 günleri de genelde yumurtlama dönemi oluyor.
Yagmur-194 Nur1999 herkesin yumurtlama dönemi farklıdır. Bende adet bitiminden 1 gün sonra başlıyorum ve 3-4 gün yumurtlama oluyor. Yaparsan senin yararına günlerini bilirsin