Eventuallyhappens Ailede kemerli burunlu kimse yok ama bebeğin burnunun üstü şiş gibi ve ucu düşük.10 günlük henüz değişmedi.şişlik iner mi? Yani doğumdan dolayı mı yoksa böyle kalır mı doktora götürsem mi
Hilal2901 Eventuallyhappens ne için doktora götürüceksiniz estetik mi😂 düzeliyor ablamın kızı laz gibi doğmustu burun ucu basık sonradan kalktı havaya. İçeride sıkışık oldukları için ödem sislik olıyor
Eventuallyhappens Hilal2901 bana dua edeceksin annecim deyip estetik yaptırmam yok mu 🤣şişlik ekstra bi durumdan mı diye ya🥲 ne kadar sürede düzeldii
Hilal2901 Eventuallyhappens süresini harırlamıyorum da suan 6 aylık yenidoğanlarına bakarken ay bu burun neymis diyoruz 😂😂 bildiğin uc ön tarafı yukarıdan basılmıs dudagını n üzerine düşmüştü 😂