Edebyahu benim de ilk üniversitem edebiyat 😊 Şimdi durumunuzu en iyi ben anlarım sanırım. Ben de özel eğitim okuyorum ve üniversitem evime kendi aracımızla 50 dk otobüsle de 2 vesait olacak şekilde 1 saat 40 dk falan sürüyor genellikle farklı bir ilçede yani okul. Beni de yol çok yoruyor. Eğitim fakültesinin sisteminden kaynaklı dersler çok aktif ödev vs ile geçiyor daha hocalarım hamile olduğumu bile bilmiyor. İkinci döneme haklarımı kullanmak istiyorum 😊 Eğer sağlık probleminiz yoksa bence devam edin tabi ki siz ve bebeğiniz öncelikli ona göre şekil verin hocalarınız da anlayışlı olur inşallah