ayseetncc 36+3 deyim vertigom var bu dönemde daha çok arttı başım sürekli sallanıyor kendim yürürken düşecek gibi dengesizliğim var ilaç kullanamaz mıyım kullanan var mı aranızda kızlar ??
Sergul1425 sanırım dozu düşürülmüş ilaçlar var doktoruna sor istersen Allah korusun dengen bozulur düşersin falan
ayseetncc Sergul1425 KBB doktoruna gittim iki farklı kişiye ilaç yazan olmadı hamileyim diye gönderdiler çarşamba kadın doğum kontrolüm var bi de ona soruyum kullanabilir miyim diye 🤦♀️