Herkese merhaba 33+5 teyim. 2 gündür bebeği alt kısımda çok net hissediyorum ve alt kısımda bir ağrı var ama tam olarak geçmiyor. Acaba ben farkında olmadan açılma mı oluyor ya da bu sancı anlamına mı gelir sizce? İlk gebeliğimde hiç sancım yoktu sezaryen olmuştum. sancı nedir bilmiyorum. Çok tedirginim çünkü çalışıyorum hala 🙄