Anneler herkese merhaba iki gün önce doğum yaptım 2 yaşında bir tane de kızım var ama ben hep onu görünce ağlıyorum bu hissi atamıyorum bir türlü sanki ona kötülük yapmışım gibi hissediyorum normal doğum yapacaktım ama acil sezeryana alındım sadece bebekle ilgilenebiliyorum kızıma annem yanımda o bakıyor güzel bakıyor Allah razı olsun kız kardeşimde ilgileniyor kızım zaten yoran bir çocuk değil yemeğini yer güzel uykusunu yapar ama ben bu hissi bir türlü atamıyorum bebekle başka odada kalıyorum kızım sesten rahatsız olmasın diye o babasıyla bizim odamızda yatıyor ama ben çok kötü hissediyorum normal mi bu ne zaman geçer