Gmzeli aynıyız canım. Anlattıklarını bende yaşıyorum. Haftamızda aynı. Muayenedende çok korkuyorum. Geceleri hiç uyuyamıyorum. Karın altı kaslarım ve çatı bölgem aşırı derecede agrıyor hareket edince. Otursam kalkamıyorum. Hep şükrediyorum bugğnlere ama zorlanmaya başladm artık. Birde kasılmalar oluyor onu hissediyorum ama bu yalancı sancı nasıl bişi oluyor ya ben anlamıyorum pek canım.