Son adet tarihim 19 kasım adetim bitti biteli test ediyorum halen daha negativ bu arada clearblue mor digital ovulasyon testi kullaniyorum bugün 14 gün uygulamaya göre yumurtlama dönemi ama yok negativ testler bu arada acaba kacirmiş olabilirmiyim ?
Bu ay adetim gecikdi 35 günün üzerine oldum bu konuda bilgili olanlar beni aydınlatirmi kizlar yoksa bu ay kacirdimmi ümidimi kestim yani her sabah negativ diye moralim bozuldu degerlendirmeye devammi ediyim yumurtlama yok ?🥺🥺