ummugulsum- Bebek doğum pozisyonu aldı ama kanala tam yerleşmemesi normal mi? Doktorum bugün böyle söyledi yürüyüş yap bol bol dedi. 37+3 teyim
Dygu1122 ummugulsum- benim arkadaşımında kanala girmemişti 40 haftaya kadar bekledi girmediği için dr sezaryen olacaksın mecbur dedi. Bende normal istiyorum ama benim bebiş henüz dönmedi
Songuleyup ummugulsum- benimki kanalda bile degildi 40+3 te suyum geldi sanciyla birlikte kanala dogru girdi acilma basliyo geliyo cnku hatta yamuk girdi yinede sukur bisey olmadi son ana kadar kendileri pozisyonu aliyo gelmeye bi niyetlensinde.
ummugulsum- Dygu1122 ben yerleşti diye düşünüyordum aslında bayağı bir baskı yapıyor çünkü artık doktor tam yerleşmediğini söyleyince üzüldüm ama normal doğuma engel olur tarzı bir şey de söylemedi
ummugulsum- ikiprensannesi53 ayy suni de istemiyorum aslında 😬 benim 30 dan beri kasılmalarım oluyor o yüzden hep suni olmadan doğacağını hayal ediyordum 🥲
ikiprensannesi53 ummugulsum- ilk dogumum kendi sancim ikinci suni sancı oldu ve suni sancı daha kolay kendi sancina göre
ummugulsum- Songuleyup yok baş aşağı pozisyonda kanala da tam yerleşmemiş dedi sanırım anca yerleşiyor tam yerleşmemiş dediğine göre diye düşündüm
ummugulsum- ikiprensannesi53 belki ikinci doğum olduğu için daha rahat geçmiştir suni sancı verilince aralıksız devam eden bir sancı şeklinde oluyormuş o da yorucu olur herhalde
fatos2404 ummugulsum- çünkü benim oğlum son anda kanala indi hatta idrar torbamı sonda ile boşalttılar öyle indi
ikiprensannesi53 ummugulsum- öyle bisey olsa sancinin farkı olur ama sancı daha hafif geldi bana kendi sancimdan daha iyidi suni
ummugulsum- ikiprensannesi53 bilmiyorum hiç doğurmadım 😅 insAllah en kolay hangisi olacaksa öyle olur 😊