GizeemArslaann Kızlar selam. 34 haftalık hamileyim. Bugün kontrolümüz vardı ve oğlum 2400 gram. Kilosu biraz az mı bana mı öyle geldi ya
Beyzanrkrkmz GizeemArslaann ben 35 haftalığım benim 2400 ben iyi diyorum hatta😄😄 millet bu kiloyla çocuğu doğuruyor😅
Kumsal70 GizeemArslaann benimki de 34 haftalık. Aynı kiloda bebişlerimiz. Doktor haftasına göre gayet iyi dedi dün
GizeemArslaann Kullaniciadii ay çok sevindim kuzum. Az mı diye emin olamadım. Forumlarda bakıyorum hep 2700 2800 filan bana benim oğlanınki az geldi. Doktor da normal demişti ama yine de insanın içi rahat etmiyo
Kullaniciadii GizeemArslaann yani 33-34 te 2700 olup 38-39 da 3000 kilo doğuranda var burda canım takma yorumları