Elfnur tatlım ben innovita kullandım çok hassas bir test doğru sonuç gösteriyor , reglim bittiği gün aynı hamlelerim testi yapar gibi( sabah ilk idrarla değil ama ) idrar testiyle yapıyorsun yapmadan bir iki saat önce sıvı alımını kesiyorsun ki net çıksın o test hep iki çizgi çıkarıyor ama ikinci çizgin yumurtlamadan önce hep silik şeklinde sonra yumurtlama zamanın geliyor ve testte görüyorsun koyulaşmış hemen o günü değerlendiriyorsun hala test yapmaya devam ediyorsun o tez eski haline dönmeye başlıyor Buda bizim için çatlama demek oluyor asıl önemli günümüz çatlamayı da değerlendiriyorsun ve test yapmayı bırakıyorsun üstüne 14 gün sayıp hamilelik testi yapıyorsun