Canım ben çarşamba gittim bi tane simit ve bir bardak çay içtim gitmeden doktor baktı bazı yerlerini göstermedi çıkıp bir şeyler yememi söylediler yanıma da çikolatalı açma ve meyve suyu almıştım onları yedim içtim tekrar girdim içeri o zaman gösterdi kalan yerleri bebişşşş❤️🧚🏻