Kızlar birkaç aydır geçmeyen bacak ağrım var popomun üst kısmından sağ bacağıma doğru ağrı saplanlyo . Oturup kalktığımda oluyo en çok biraz yürüyünce geçiyo ama ilk beç dakika falan aksıyorum . Yukarı popoma elimle dokunduğumda ordada ağrı oluyo ama dışarıdan bişey gözükmüyo morarma şiş falan