Merhabalar annele r☺️ 37+1iz ama oğluşumun dönmeye niyeti yok ve içerdeki suyu da azaldığı için mecbur 8 Aralık sezeryan dedi doktorumuz 🥲 beni bir heyecan sardı ve bebişimin kilosu iki hafta geriden geliyormuş yaşayan var mı bu durumu acaba biraz zayıf doğacak oğluşum sanırım