S17 Kızlar komşum kek yapmış oturduk yicez kekin de kenarı yanmış ama insanların içinde ağzımdan çıkaramadım ama küçük bi yeri. Yanık yemenin bir zararı var mı
Mmeelliikkee S17 o kadarcıktan bişi olmaz tabi ki. Ama normalde yanık sevenler var mesela kızarmış ekmekte vs… her insan için sağlığa zararlı yanık yemek alışkanlık olmamalı.
Melike_4949 S17 ben yanık şeylere bayılırım 😅 bir sorun olmaz ızgara falan böyle çok pişmiş hafif yanık yerim
Pamuk Melike_4949 Ah kader arkadaşım herseyimiz aynı. Dogurunca şekeri köşeye atıp yanık poğaça ve kola partisi yapariz😂😂
Melike_4949 Pamuk kesinlikle kader arkadaşım 😅😅 mis gibi olur bu aralar canım hep fasfooof tarzı şeyler istiyor zaten zor tutuyorum kendimi