La_Liberte Kebelekk aaa çok sevindim sizin adınıza maşallah 🧿 bir kızınız vardı bir de oğlan Allah güzelliklerle mutlulukla büyütsün hep güzel insanlarla karşılaşsın. Bu arada tek bir kişi bile erkek dememiş size. Sizin bebek Nub teorisini yerle bir etmiş 😅🌺
Kebelekk La_Liberte ya sorma sorma hepsi kızz dedi Rabbbim gönlümüze göre verdi kızda olsaydı başımız üstüne Rabbimden gelen bişey ama oğlum olduğunu öğrendik 15 +3 canım