FtMs bende 5 aydır çekiyorum kan hapı içiyormusun. maltofer acayip kabız yapıyor. Gyno ferro sanol kullanıyorum O daha iyi. Gün içinde yaptıklarım şunlar: Sabah aç karnına 1 kaşık z.yağı 2 büyük bardak ılık su içiyorum. beyaz ekmek kesinlikle yok tam buğday ekmeği her öğünde. ara öğünde ev yoğurduna buğday kepeği ve biraz tarçın koyup yiyorum. tadını beğenmezsen yulaf ezmeside deneyebilirsin. günde iki defa magosit magnezyum hapı içiyorum. bu hapı ilerleyen haftalarda veriyorlar. kabızlığı azaltıcı özelliği var. günde bir ölçek magnesiie calcine toz içiyorum. ( uyarayım aşırı ishal yapabilir) Benide ilk zamanlar ishal yaptı ama şu anda yapmıyor. Yemek olarak mercimek çorbası, sebze yemekleri, yeşil mercimek, kuru fasulye, nohut yiyebiliyorum. çikolata,kola,cips,kahve,çay,makarna,kızartmalı yemekler,kek,börek, abur cubur hepsi yasak. Ben bunları yapınca rahatladım. Ama benim hemoroidim var ve kronik durumda O yüzden bu kadar korkup birşey yiyemiyorum. Ama yediklerim hep sağlıklı şeyler olduğu için fazla kilo almadım. ama bebeğimin kilosu gayet iyi. Dikkat etmezsem hemen tekrar kabız oluyorum. birde günde 3 lt civarı su içiyorum. Umarım faydası olur.