Melekprenses Pazartesi 463 çıkan beta 5gun sonra 1025 çıkması sizce sağlıklı mi ? Bana az yukselmis geldi
momofmychildren Melekprenses 2 günde bir yarısı kadar artması lazım sağlıklı olması için şu an 1800lerde olması lazımdı
minikmucizeemaak Melekprenses 2 günde 2 kat artış bekleniyor %60 da yeterli diyorlar bana da az gibi geldi ama Rabbimden ümit kesilmez canım
xxR4bia Melekprenses az gibi kuzum 13-14 bin civarında olması lazımdı her gün iki katına çıkması gerekiyor
Melekprenses minikmucizeemaak bend eoyle biliyorum daha önce kimyasal gebelik geçirdim ama onda çok daha az artmıştı bukadar bile değildi artış. Tekrar olmasından korkuyorum açıkçası
Melekprenses Kitapkolik660_ görünmedi maalesef doktorumda değerin artışını az buldu sanirim kimyasal gebelik