12+2 ikizlere hamileyim bulantım hafiflemiş gibiydi iyiydim bugün ölüyorum kusmaktan dayanamıyorum ilaç içemiyorum su içemiyorum ağzıma bişey attığım gibi zor koşuyorum tuvalete yetişemiyorum. Birden neden bu kadar kötü oldum bişey mi oldu acaba? Fenalık basıyor