Selam kızlarr birsey danışacağım size. Ben şuan özel güngören hastanesine gidiyorum birkaç aydır muayene 600 tl normal doğum 8 buçuk sezeryan10 buçuk. Eşim arkadaşıyla konuşurken öğrenmiş Esenler medipol doğum ücreti 7500, muayene de 550 tl miş. Yani medipol diyince kulağa biraz lüks geliyo ama fiyatlar şaşırttı beni. Medipole giden memnun olan var mı