Tusse18 canım her istediğin de meme ver kesinlikle en geç saat başı mama da 2 ölçek yap doyarsa bırakır zaten içerse de içer bizimde aynıydı sürekli emzirdim gece gündüz ekstra mama takviyesi verdim iki ölçek içiyordu beş gün sonra doktora gittiğimiz de doktor şaşırdı hem aldığı kiloya hem sarılığın düzelmesine vücudundan direk gitmişti sarılık :) üzülme biliyorum insan üzülüyor minicik daha korkuyor ama geçiyor