Selamın aleyküm kızlar bir sorum olacak 13 haftalık gebeyim. Bu zamana kadar herşey güzel gidiyordu hamdolsun bugün kontrolde doktor sanki kesen bebeğe göre küçük dedi ama kalp atışı gelişimi normal iki hafta sonra gel birdaha bakalım su azlığı falan var mı diye dedi sen yine de moralini bozma gelişimi iyi gidiyor dese de içime kurt düştü bu durumu yaşayan var mı çok üzüldüm ilk defa duyuyorum böyle birşey varsa da nasıl bir çözümü oluyor